אתם כאן: עמוד הבית חדשות UBTtech נרכשת על-ידי ONE

UBTtech נרכשת על-ידי ONE

חברת יו-ביטק סולושנס בע"מ נרכשת על-ידי וואן טכנולוגיות, כמהלך אסטרטגי בתחום הענן של מיקרוסופט.

UBTech והמיסד ומנהל הטכנולוגיות רונן גבאי, חתמו על עסקה עם ONE על העברת השליטה בחרה ובעסקה בהיקף של 14 מיליון שקל ועבור 70% ממניות החברה ושווי חברה של 20 מיליון שקל ועם אופציה להשלמת 30% הנותרים תוך שלוש שנים. רונן גבאי וביחד עם המיסד השותף צחי אסיף, ימשיכו לכהן בתפקידים עוד 3 שנים לפחות ווואן תסייע ליוביטק להריחב את עסקיה, באמצעות מערך השיווק והמכירות שלה והעמדת מקורות הון ואשראי.

רונן גבאיחברת יוביטק סולושינס UBTech

חברת יוביטק "עוסקת במכירה, יישום והטמעה של שירותי מיחשוב ענן למערכות בסביבת מיקרוסופט, (בדגש על AZURE, M365 ו-Cyber Security). בתוך כך, ליוביטק למעלה מ-500 לקוחות, והיא מעסיקה כ-75 עובדים" (ביזפורטל). מחזור העסקים שלה, "נכון לינואר-אפריל 2020, הצטבר לכ-41 מיליון שקל, והרווח התפעולי הסתכם בכ-2.1 מיליון שקל. את 2019 סיימה יוביטק עם מחזור הכנסות של כ-70 מיליון שקל, ורווח תפעולי של כ-671 אלף שקל" (דה מרקר).

בפניה לקהל הלקוחות והשותפים העסקיים שלה, מסבירי מייסדי החברה רונן גבאי וצחי אסיף, כי "אנחנו יוצאים לדרך חדשה ומכריזים על מיזוג אל תוך קבוצת ONE טכנולוגיות. מיזוג שיאפשר לנו להמשיך ולעמוד באתגרי המחר באופן המיטבי ביותר, ולשמור על מעמדנו כחברה מובילה בעולמות הענן של מיקרוסופט.

U-BTech תמשיך לפעול כיחידה אורגנית בתחום תשתיות ושירותי ענן ואבטחת מידע לארגונים ועסקים, בניהולם של צחי אסיף, רונן גבאי ואלעד חיון.

בשנת 2019 חגגנו עשור לפעילותנו, עשור של עשייה, צמיחה ושותפות מיוחדת עם לקוחותינו ושותפינו העסקיים ובראשם חברת מיקרוסופט ישראל. בקצת יותר מעשר שנים, הקמנו מערך פעילות מיקרוסופט High-End, הכולל 9 הסמכות Gold טכניות בעולמות הענן, שלוש הסמכות בעולמות רישוי ענן לארגונים והקמת פעילות Security & Cyber משמעותית. השקענו וקיבלנו מעמד של Azure Expert MSP, שאפשר לנו לקחת את פעילות הענן שלנו למקומות חדשים וגבוהים אף יותר, ומערך ה- CSP שלנו הפך לאחד המובילים בארץ.

לאורך כל שנות פעילותנו, תמיד שמנו את השירותיות, המקצועיות, המובילות הטכנולוגית וההון האנושי האיכותי כערכים ראשונים במעלה. המיזוג עם חברת ONE יאפשר לנו להמשיך ולהשקיע בערכים החשובים לנו ולהציע ללקוחותינו אף יותר ממה שהתאפשר לנו עד כה".

וואן טכנולוגיות

חברת וואן טכנולוגיות והנסחרת בבורסה,"פירסמה במאי 2020 את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון. הכנסות החברה ברבעון צמחו לכ-431.6 מיליון שקל, והרווח התפעולי עלה לכ-31 מיליון שקל. את 2019 סיימה וואן טכנולוגיות עם הכנסות של כ-1.6 מיליארד שקל ורווח תפעולי של כ-125 מיליון שקל" (שם).