אתם כאן: עמוד הבית חדשות מגמות ומספרים באינטרנט לשנת 2014

מגמות ומספרים באינטרנט לשנת 2014

היום יצא לי להתקל בגוגל+ בעמוד של Aarzu Khan המתמחה בניתוח מדיה חברתית ובו מוצגות באופן גראפי ונוח להבנה - מגמות ומספרים באינטרנט לשנת 2014 ובכלל.

facebookלמשל, הידעתם?

כ76% ממשתמשי הרשת החברתית פייסבוק מתחברים דרך מכשירים ניידים ובעוד 88% מהביקורים ברשת זו מגיעים מטלפונים ניידים בכלל ואפליקציית המובייל שלה בפרט - נתונים חיונים ביותר למשווק הרשתי ובעלי עסקים קטנים המבקשים לעשות שימוש בפייסבוק כמדיה לקידום העסק שלהם (עוד פרטים ...).

Googleוכמה נתונים על הענק גוגל - מנוע החיפוש, יו טיוב, ג'ימייל ובכלל ... 100 שעות וידאו נטענות לאתר YouTube ובעוד כביליון משתמשים ייחודים עושים שימוש ביישומי גוגל השונים!

ויש לזה סיבה - אינדקס מנוע החיפוש גוגל כבר עבר את 100 מיליון גיגה-בייט של מידע והוא ממשיך לגדול. אז בהחלט יש סיבה טובה למעל 425 מיליון משתמשי Gmail לסמוך על גוגל שתדע לדחוף להם מודעה מפולחת היטב בתיבת הדוא"ל ...

לא סתם 95% מהכנסות הענק גוגל מגיעות מפרסום כזה או אחר (עוד על גוגל פה).

קצבי הגידול של הרשתות החברתיות השונות מדהימים פשוט ועולה השאלה - איך אנחנו אמורים להתמודד עם עומס המידע הזורם דרך הכלים החברתים השונים?

ויש עוד המון מידע, מספרים ונתונים בעמוד של Aarzu.

המרכז לעסקים קטניםרשת האינטרנט גדלה, כל דקה בנפחים דמיונים -

למשל 72 שעות של וידאו מועלות ליו-טיוב, 3,472 תמונות בPinterest, נשלחים 204 מיליון דברי דוא"ל חדשים!

4 מיליון שאילתות חיפוש מוגשות למנוע החיפוש של גוגל בלבד ומשתמשי Facebook משתפים 2,460,000 פריטי מידע חדשים ומשתמשי טוויטר מצייצים מעל 277,000 פעמים!

347,222 תמונות מועברות דרך אפליקציית WhatsUp ומשתמשי Instagram משתפים 216,000 תמונות.

ואם שמענו כמה גוגל מרווחים, אז חנות אמזון הבלתי נגמרת מרוויחה 83,000$ ... 48,000 אפליקציות מורדות למכשירים שלנו, 23,000 משתמשי Skype מתחברים לשיחה ועוד ... אלוהים אדירים.

רוצים עוד נתונים בלתי נגמרים ... בקרו פה.

המרכז לעסקים קטניםולסיום, מה לעשות עם כל המידע הזה?

אז תחזית הגידול עבור פרסום במדיה חברתית (המחקר המלא פה), היא חד-משמעית: עד 2017 יגדל נתח הפרסום למדיה החברתית לסכום הדמיוני של 11 ביליון דולר וזה רק בארצות הברית ... ברור לכם היכן גם העסק הקטן שלכם צריך להגיע?

כן, עסק קטן המוגבל בתקציבי הפרסום וביכולת התפעולית שלו לקיים פעילויות שיווק Offline בעולם "האמיתי" חייב למצוא את משווק ברשת האינטרנט - בדרך ובאופן המתאימים והולמים את יכולותיו.

אם עוד לא השתכנעתם, אתם בבעיה ... אם כן - נסו לעיין במדריך הקצר למשימות ניהול פרופילים חברתיים או צרו קשר עם AhoyIT Web Strategy וננסה לעזור לכם.