אתם כאן: עמוד הבית מאמרים מה עובד בקידום אורגני בגוגל?

מה עובד בקידום אורגני בגוגל?

קידום גוגלמה עובד בקידום אורגני בגוגל? רויטל סלומון, גורו בתחום פיתוח אתרי אינטרנט ותוכן, מציגה תקציר "ניתוח של מיליון תוצאות חיפוש בגוגל מניב מסקנות מעניינות (אם כי לא מרעישות) לגבי קידום אתרים, תוכן, לינקים ועוד ..." ומוסיפה הסתייגות חשובה, "... הכלים הללו יכולים לספק תמונה כללית (אולי) לגבי אתרים גדולים, אבל הם לא מתפקדים כאשר מדובר באתרים קטנים ובינוניים, מה שהופך אותם לקצת פחות רלוונטיים ..."

והערה אחת שלנו (@AhoyIT), נדמה כי מבחינה מעמיקה של הניתוח המלא עולה כי לכל אחד מהכלים המוזכרים מתקיימת 'נקודת אדישות' ואשר ההשקעה בה מעבר (או עד) לכך הופכת להיות 'לא כלכלית'. כלומר ולמשל במקרה של קישורים נכנסים (ראו גרף משמאל), אם לא הצלחתם לגייס מעל כ10,000 קישורים נכנסים כנראה שלא תצליחו להתרומם מעל מקומות 4-5 - וכאן השאלה, אם בחינת השוק תראה כי נתקשה בגיוס בטווח 1,000-,5,000 ובודאי לא מעבר, האם כלכלי עבור הלקוח שלנו?

 

"ובכל זאת, תקציר המסקנות מניתוח מיליון חיפושי גוגל:

  1. לינקים איכותיים מאתרים רלוונטיים הם עדיין רכיב חשוב בקידום אתרים. עם זאת, יש חשיבות גבוהה לעוגן (Anchor Text) שממנו מקשרים לאתר שלכם.
  2. מאמרים ופוסטים ארוכים מציגים ביצועים טובים יותר בגוגל, לעומת תוכן קצר מדי.
  3. יש קשר בין https ודירוג האתר בגוגל – נראה שמנוע החיפוש מעניק עדיפות לאתרים שעובדים עם https.
  4. תוכן שהיתה בו תמונה אחת התברג טוב יותר בתוצאות החיפוש לעומת תוכן ללא תמונות. עם זאת, לא נצפה יתרון לתוכן שיש בו יותר מתמונה אחת.
  5. מהירות טעינת האתר משפיעה משמעותית על דירוג האתר בגוגל.
  6. כתובת URL קצרה טובה יותר לדירוג לעומת URL ארוך".

התקציר מתבסס על הניתוח המלא שהופיע באתר Backlinko.