אתם כאן: עמוד הבית חדשות מ.יוגר יועץ קרקע משיקה אתר חדש

מ.יוגר יועץ קרקע משיקה אתר חדש

חברת אינג' מ.יוגר בע"מ המספקת שירותי ייעוץ קרקע, ביסוס וגיאוטכניקה השיקה אתר אינטרנט תדמיתי חדש.

engineer yuger

תחום ייעוץ הקרקע בישראל ולמרות חשיבותו הרבה בתחום הבניה והתשתיות עדין אינו מפותח מספיק תודעתית בקרב הציבור הרחב. בהשקת האתר החדש ובהובלת החזון של מיסד החברה המהנדס מוטי יוגר, ראתה חברת מ.יוגר למטרה להנגיש את הידע המקצועי בתחום הגיאוטכניקה באופן פשוט יותר להבנה. כמו כן, שמו בפיתוח האתר דגש על הנגשה ונוחות שימוש וגלישה וכדי לאפשר לכל אותו תוכן מקצועי בתחום יייעוץ קרקע וביסוס להגיע אל קהלי היעד.

אתר האתר אפשר למצוא בכתובת בכתובת www.engyuger.com.

הנגשה והנעה לפעולה

כדי לאפשר הנגשה מיטבית לגולשים, האתר מותאם לגלישת מובייל ממכשירי טלפון נייד ומאפשר צפייה נוחה בתמונות וכן ניווט, גלילה וקריאה קלה בתוכן הרב שיש בו.

האתר עצמו מבוסס על תשתית קוד-פתוח ג'ומלה המובילה והמתקדמת בעולם בתחומה עם תבנית עיצוב ריספונסיבית שהותאמה באופן פרטני להנגשת תוכן כאמור. כמו כן, באתר ניכרת הקפדה על יצירת קשר נוחה וקלה, אם בחיוג טלפוני ישיר בלחיצה או בטפסי קשר קלים להגשה - הנעה לפעולה וחווית משתמש UX הנם רכיב קריטי באתרי אינטרנט כיום.

היבט נוסף והיות וניתן להגדיר את מ.יוגר כעסק מקומי ובהתאם למיקום שלו במושב קדימה, הקפידו בחברה למקם את עצמם במפות גוגל וכדי לאפשר לקהל הלקוחות שלהם איתור קל והגעה נוחה ומהירה אל המשרדים שלהם.

אינג' מ.יוגרתוכן מקצועי בתחום יעוץ קרקע וביסוס

כאמור בחברת אינג' מ.יוגר ביקשו להנגיש את עולם התוכן המקצועי בתחום ביסוס הקרקע לקהל הרחב - לכן ובין היתר, אפשר למצוא באתר אזור תוכן ומאמרים מקצועי המציג את ההיבטים השונים של תחום פעילות זה.

למשל, מהו בכלל "ייעוץ קרקע וביסוס", מה חשיבותו, מה ההשלכות שלו על פרויקטים בתחום הבניה ועוד. ידעתם למשל כי תחום זה "... הנו נגזרת של תחום הגיאוטכניקה ולרוב נרכש מתוך לימודי הנדסה ...". כמו כן, מרחיב האתר ומציג לגולש את תפקיד "יועץ קרקע" שרובנו נתקלים בו בשלבים הראשונים של בניית בית אך לא מבינים באמת את המשמעות והחיוניות שלו להבטחת בניה איכותית ויציבה לאורך שנים. כי הרי "... יעוץ קרקע מתייחס וממליץ על אופן הביסוס של התשתית ובכדי למנוע סחף או שקיעה של המבנה בעתיד ..."!

אולם לא רק ביאורים מציג האתר, אלא גם ניתוח של תשתיות והצגת מקרי בוחן כמו "הגשר על נהר בוהו" או שיטות חדשניות לייצוב כמו "רשת עמודי בטון תת-קרקעיים".

עוד תוכן מרתק בתחום, אפשר למצוא באזור המאמרים של האתר החדש.

בנוסף, מציג האתר רשימת לקוחות ארוכה הכוללת גופים מוסדיים, חברות ותאגידים, קבלני בניין גדולים ועוד כמו משרדי הביטחון והבינוי, נתיבי איילון ודניה-סיבוס, תעשייה אווירית וקבלנים גדולים ומוכרים כמו י.ח. דימרי, בוני התיכון, פרץ בוני הנגב ועוד.

חברת מ.יוגר בע"מ

חברת אינג' מ.יוגר נוסדה כבר בשרת 1981 ועל-ידי המהנדס מוטי יוגר שהוא "בוגר המכון הפוליטכני של ניו-יורק עם תארי B.Sc וM.Sc בהנדסת קרקע, מרצה באקדמיה, בעל פטנטים רשומים, חבר בועדת תקינה והנהלת איגוד מהנדסים גיאוטכניים".

מ.יוגר מקפידה על מענה מקצועי לקהל לקוחתיה ולכן עובדיה רובם בוגרי אקדמיה בתחום ההנדסה או תחומים משיקים כגון מהנדסי קרקע, מהנדסים אזרחיים וגיאולוגים ועוד וכמובן צוות תפעולי מסייע בתחומים הנדרשים.

עד היום, שירתה מ.יוגר בע"מ לקוחות רבים כאמור ובפרויקטים כגון מחלף רעננה, גשר נחל בוהו של רכבת ישראל, האנגרים למטוסים עבור התעשייה האווירית, קווי יצור למלט במפעל נשר ברמלה וכמובן בתחום הבניה הקלה למגורים ועוד.

שיהיה בהצלחה ומומלץ לבקר באתר.