אתם כאן: עמוד הבית חדשות אתר רשמי חדש יכלול שלל כלים לעסקים קטנים

אתר רשמי חדש יכלול שלל כלים לעסקים קטנים

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד התמ"ת משיקה אתר חדש לעסקים קטנים ובינוניים, המרכז תחת קורת גג אחת את כל המידע הנדרש להקמה ולניהול נכון של עסק בקרוב: גם גרסת סלולר ודף פייסבוק ... הסוכנות לעסקים קטנים ובינונים במשרד התמ"ת, משיקה בימים אלו את אתר האינטרנט החדש שלה ...

האתר, שיתעדכן באופן שוטף, מרכז תחת קורת גג אחת את כל המידע הנדרש להקמה ולניהול נכון של עסק ומהווה כלי עבודה נגיש ויעיל לעסקים. בין היתר, ניתן למצוא באתר פירוט של תוכניות סיוע שונות הניתנות לעסקים קטנים ובינוניים, לרבות ייעוץ מסובסד, הלוואות ומענקים בערבות מדינה, מחשבונים שימושיים לעסק, מדריכים מקצועיים לניהול והקמה של עסק, מידע על מוקדי השטח של הסוכנות ברחבי הארץ, ריכוז הנחיות וכללים בנושא העסקת עובדים, היבטים משפטיים שכדאי לדעת, הנהלת חשבונות, מיסוי לעסק, מידע בנושא ייבוא וייצוא ועוד.

הסוכנות גם תנגיש כלים לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים באמצעות ערוצי מדיה ייעודיים ויחד עם האתר יושק אתר אינטרנטי בגרסה סלולארית, ערוץ יוטיוב ממותג הכולל מדריכים מצולמים במגוון נושאים ועמוד פייסבוק שמכוון לשיח אינטראקטיבי עם בעלי עסקים. האפליקציה הסלולארית תושק ב-2013.

---------------------------------------------------

הסקירה המלאה, באתר NEWS1.