אתם כאן: עמוד הבית מאמרים לוחות חינמיים להשכרת ציוד

לוחות חינמיים להשכרת ציוד

בעלי עסק קטן, עצמאיים או עוסקים זעירים? ביצעתם רכש של ציוד מקצועי יקר העומד ללא שימוש - מה דעתכם להפוך פרה חולבת למקור הכנסה חלופי זמני או קבוע? השכרת ציוד לעסקים אחרים תאפשר לכם פתרון יצירתי ומפתיע.

עסקים רבים, בפרט בתחילת דרכם, נוטים לבצע השקעות מיותרות בתשתיות, ציוד ומלאים ומוצאים עצמם, לעיתים קרובות עם מלאים מיותרים העומדים כאבן שאין לה הופכין והופכים פרה חולבת של משאבי אחסון, תחזוקה, ביטוח ותפעול. בתקופה של מיתון ואפילו של שפע ההוצאות והתקורה הנובעים מעובדה זו יכולים להזיק ולהשפיע לרעה על היכולת התזרימית של העסק, לפגוע ביכולת שלו להשקיע בשיווק ופיתוח עסקי ובכך לפגוע בשורה התחתונה - היא שורת הרווח.

פתרון זמין, נגיש ופשוט הוא הצגת פריטי הציוד הקיימים במלאי, ושאינם עומדים לדרישת זמינות מיידית לפעילות השוטפת של העסק, להשכרה על ידי גורמי צד שלישי. השכרת ציוד תביא לייעול ופתרון במספר היבטים: פינוי שטחי אחסון, חסכון בעלויות תחזוקה ותפעול ובפרט יצירת הכנסה מדמי השכירות.

הליך השכרת הציוד, גם הוא פשוט, נגיש וזמין לכל מי שיש לו מחשב וחיבור לרשת האינטרנט במשרד. כיום, תחום לוחות השכרת הציוד ברשת הפכו שכיחים ונגישים ביותר ומאפשרים פרסום חינמי במקרים רבים ובתשלום לעסקים המתמחים בתחום השכרת הציוד. השכרה חד פעמית של ציוד תאפשר לכם פרסום חינמי והשכרה רב פעמית תדרוש מכם עלות פרסום סבירה, ביחס להכנסה הקבועה שהשכרת הציוד שלכם תניב.

לכן, אם ברשותכם ציוד מקצועי שאינכם עושים בו שימוש, העמידו אותו להשכרה עבור אנשי מקצוע אחרים (או אנשים פרטיים) ובמכה אחת תפתרו לעצמכם מכלול של בעיות תפעוליות וכלכליות. אם אתם עדין מתלבטים, עומד לרשותכם פורום השכרת ציוד שבו תוכלו לבקש עצה, לאתר מידע ולקבל משוב על אתר לוח השכרת ציוד כזה או אחר או לקוח בעייתי עם מוסר תשלומים ירוד.