אתם כאן: עמוד הבית מאמרים מדבקה מסיסה לטיפול בפצעים בשפה ופצעים בלשון

מדבקה מסיסה לטיפול בפצעים בשפה ופצעים בלשון

פצעים בשפה ופצעים בלשון הנם מפגע מטריד, עבור רבים - הן בהיבט הכאב, אי הנוחות והתחלואה האפשרית והן מהבחינה האסטתית. חברת פארמהסוויס ישראל בחרה להציג משפחה של מדבקות מסיסות המציעות טיפול חדשני, מהיר, דיסקרטי ובפרט יעיל לתופעות אלו באופן קל ופשוט עבור החולה.

מדבקה מסיסה מבית Remesense

פצעים בשפה, פצעים בלשון, הרפס שפתייםמדבקה מסיסה הנה פתרון חדשני לריפוי וטשטוש של פצעים בפה, פצעים בלשון ופצעים בשפה. ייחודה של המדבקה המסיסה בטכנולוגיה הייחודית המאפשרת את היתרונות הבאים -

  1. המדבקה מתמוססת מעצמה.
  2. ניתן להסיר אותה באמצעות מים ללא כאב.
  3. תכונות המבטיחות הסרתה ללא כאב.
  4. מכילה חומרים המסייעים להגן מפני חשיפה לקרינת השמש.
  5. מדבקה דיסקרטית והמטשטשת פצעים.
  6. מפחיתה סיכון לזיהום והדבקות בוירוס.
  7. מדבקה מסיסה מסייעת למניעת גרד וגם להגלדת הפצע.

הרפאטצ' רמסנס  - פצעים בשפה, הרפס שפתיים, פצעי חום ופצעי קור

פצעים בשפהמדבקה מסיסה הרפאטצ' רמסנס (Herpatch Remesense) היא הפתרון חדיש ויעיל לריפוי, טשטוש ומניעה של התפרצות פצעים בשפה ופצעי חום/קור ובעיית הרפס שפתיים. הודות לטכנולוגיה חדשנית ביותר, הרפאטצ' מספקת מאפיינים ייחודיים.

הרפאטצ' היא אחת המדבקות הבודדות בשוק בעלת מרכיבים המסייעים בטיפול ומקלה על כאב והצריבה של פצעים בשפתיים ופצעי חום/קור. בהתאם לכך הרפאטצ' מאיצה את הליך הריפוי* ומסייעת בטשטוש פצעים בשפה ופצעי החום/קור באופן מיידי. יתר על כן היא מפחיתה סיכון לזיהום והדבקות בוירוס (בפרט הרפס שפתיים \ הרפס סימפלקס HSV-1) וכמו כן מפחיתה אדמומיות, נפיחות וגם גירוי.

בנוסף, הרפצט' ממצקת ומחזקת את העור ומעל הכול קלה לשימוש.

* ריפוי השלפוחיות של פצעי חום/קור.

הבהרה: הרפאצט' מסייעת לטיפול בבעיית הרפס שפתיים (הרפס סימפלקס 1 - HSV-1) אולם טיפול בהרפס בכלל והרפס שפתיים בפרט וריפוי מלא שלו נדרש להתוויה רפואית על-ידי רופא מוסמך.

אפטר רמסנס  - פצעים בלשון, אפטות, הרפס בפה, כיבים, פצעים לבנים בפה

פצעים בלשוןהמדבקה המסיסה של אפטר רמסנס (After Remesense) היא פתרון חדשני וייחודי לפצעים בפה, כיבים, אפטות, הרפס בפה, פצעים לבנים ופצעים בלשון. הודות לטכנולוגיית המדבקה הפעילה, אפטר רמסנס מקלה על הכאב באופן מיידי ומאיצה את ההחלמה של כיבים בפה (אפטות - אפתות בשגיאת כתיב), ריפוי של פצעים בלחי (אפטות הידועות גם בכינוי כיב או כיבים), נשיכת הלחי, גירויים כתוצאה משימוש באביזרים דנטליים ליישור שיניים ושיניים תותבות. בנוסף, המדבקה היגיינית וקלה מאוד לשימוש.

העוצמה המהפכנית של אפטר רמסנס נוצרת על ידי התכונות הפעילות של המדבקה. מיד לאחר מיקום המדבקה על הפצע, נוצרת שכבה מגנה. לאחר מכן, הפעולה המשולשת של אפטר רמסנס מבטיחה ריפוי מהיר של הפצע הכיבי בפה. על ידי כך חוסר הנעימות מהופעת הרפס בפה, אפטות על הלשון, פצעים בפה אצל ילדים ופצעים לבנים בפה מטופלים בדיסקרטיות ובאופן מהיר ויעיל ואף גדל הסיכוי למניעת השנות התופעה בעתיד.

בנוסף, המדבקה היגיינית וקלה מאוד לשימוש. היא נצמדת לפני השטח ברגע שממקמים אותה על האיזור הפגוע ולאחר מכן היא מתמוססת מעצמה ובכך תורמת לדיסקרטיות והסתרת תופעות כמו כיבים, אפטות, פצעים בלשון, פצעים לבנים ופצעים אדומים והרפס בחלל הפה. חשוב לציין כי טיפול מוקדם מסייע למניעה והפצת הרפס הפה כוירוס מדבק.

מידע נוסף

  1. הרפס סימפלקס, סימן 1 - לחצו כאן.
  2. פארמהסוויס ישראל - שיווק תרופות.