אתם כאן: עמוד הבית חדשות חיוג מילים מקוצר, פתרון שיווקי מתקדם לעסק

חיוג מילים מקוצר, פתרון שיווקי מתקדם לעסק

חיוג מילים מקוצר, תופס נתח מרכזי כפתרון שיווקי מתקדם לעסק ובפרט מוכיח יעילות גבוהה עבור עסקים קטנים ובינוניים בתחרות שלהם מול עסקים גדולים ומובילי שוק.

משמעותו של חיוג מילים מקוצר, הוא חיוג המבוסס על צירוף האותיות המופיעות על מקשי הטלפון. כך לדוגמא, בשפה האנגלית - חיוג הספרות 2337 מייצג את המילה BEER. הערך השיווקי של הצגת מספר חיוג מילים מקוצר (בסגנון BEER*) ברור ואינו דורש הרחבה. כאמור, שיטת שיווק זו תופסת תאוצה בישראל בשנים האחרונות ומאפשרת לעסקים רבים בניית מותג מצליח ויצירת הקשר ברור בין מילות מפתח בתחום הפעילות שלהן ובין סל השירותים שהן מציעות.tel_keyboard

כך, לדוגמא - בנק 'מזרחי-טפחות' עושה שימוש בחיוג המילים *משכנתא ובעוד חברת 'שומרי-משקל' בחרה בחיוג המילים המקוצר *דיאטה. כך, בעוד שאין לה זכויות על המילה דיאטה עצמה, יצרה שומרי-משקל חיבור רעיוני ומותגי חד-משמעי למילה המגדירה את השוק בו היא פועלת.

אמיתי זיו מעיתון דה-מרקר (אמיתי זיו, 2010) מרחיב ומציג גם את היכולת של עסקים קטנים לעשות שימוש מושכל ובעלות לא גבוהה (העלות המוצגת בתחקירו, כ-1500 ש"ח בעלות חודשית) בכלי המיתוגי הזה. לדוגמא, 'סביח פרישמן' שרכש את הזכויות על חיוג המילים *סביח או צירוף המספרים המייצג את המילה *קריוקי השייך לחברה המספקת שירותים בתחום ואינה מענקי ספקי השירות בתחום האירועים - אולם זוכה, עקב כך, ליתרון שיווקי גדול על פני השחקנים המרכזים בשוק בו היא פועלת.

כאמור, הספקית המרכזית בשוק שירותי חיוג המילים המקוצר הנה חברת 'כוכבית המותג' ובתחום מספרי כוכבית מקוצרים חברת 'מרכז הכוכביות הארצי'.