אתם כאן: עמוד הבית חדשות סקר: 60% מהישראלים מעדיפים רכישה מקוונת ללא כרטיס אשראי

סקר: 60% מהישראלים מעדיפים רכישה מקוונת ללא כרטיס אשראי

60% מהישראלים מעדיפים רכישה מקוונת ללא כרטיס אשראי, כך עולה מסקר של אתר TheMarker.com שהתקיים בעקבות כניסתה לישראל של ענקית התשלום המקוונים ברשת Paypal.com.

בעקבות הגעת ענק התשלומים העולמי פייפאל (Paypal הנמצאת בבעלות אתר המכירות ברשת eBay) ביצע אתר דה-מרקר (TheMarker.com, 17.11.2009) סקר המציג את ההעדפה הברורה של הישראלים לרכישה מקוונת מאובטחת שבה כרטיס האשראי אינו נוטל חלק ישיר. חברת פייפאל (Paypal) מאפשרת הליך סליקה כזה באמצעות המערכת שלה המבצעת תשלומים אנוניימים לספק (ספק השירות לא מקבל את פרטי האשראי של הרוכש אלא רק אישור סליקה מאתר פייפאל עצמו) וסליקה ישירה לחשבון הבנק או כרטיס האשראי של המשלם.

עבור עסקים קטנים ובינוניים בישראל, משמעות כניסתה של פייפאל לישראל, אם כן, היא משמעותית ביותר וזאת בהתאם לעובדה שעד כה ובפרט לשירות המוגבל של Walla Pay לא הייתה קיימת בשוק הישראלי מערכת סליקה ותשלום מקוון שאיפשרה למלא באופן משביע רצון את רצונם של אותם 60% מהגולשים ברשת. יתר על כן, בתוצאות הסקר מודגש כי העדר שירות זה מהווה חסם להגדלת היקף הרכישות המקוונות מתוך חשש לשימוש לרעה בפרטי האשראי של הגולש. היות שמרבית ספקי השירותים בסליקה ברשת הנם עסקים קטנים ובינוניים, מהווה הידיעה על כניסת פייפאל (paypal.com) אם כן - ידיעה חשובה ביותר!

עם זאת, יודגש כי הדרך לאספקת השירות המלא עוד ארוכה ופייפאל ישראל טרם גיבשה הבנות מלאות מול מערכת הבנקאות וחברות האשראי.