אתם כאן: עמוד הבית מאמרים השכרת ציוד כחלופה כלכלית

השכרת ציוד כחלופה כלכלית

השכרת ציוד, עבור התפעול השוטף של העסק שלכם או עבור פעילויות חד או רב פעמיות, יכולה להיות החלטה כלכלית חשובה ונכונה בטווח הארוך.

עסקים רבים, בשלב הקמתם ולטווח הארוך - נוטים ליזום רכש של ציוד תפעולי רב או ציוד כזה הנדרש להם לשם פעילויות חד פעמיות (הרצאות ומצגות, כנסים וסדנאות, התקנות תשתית וכו') ולשם כך מקצים משאבים כלכלים ניכרים. במקרים רבים, ההשקעה ברכש הציוד מאלצת את העסק לקחת הלוואה בריבית לא נוחה, לשעבד נכסים או לדחות הוצאות אחרות וחשובות לא פחות כמו שיווק, פרסום, הרחבת שירותים ועוד.

כיום, קיימת ברשת מגמה המאפשרת חלופה כלכלית ותפעולית נכונה הרבה יותר, עבור העסק הקטן והבינוני - לוחות השכרת ציוד.

אתרי לוחות מודעות חינם אלו, מאפשרים איתור של מגוון רחב של ציוד להשכרה: ציוד לאירועים, ציוד מקרנים ווידאו, טלפונים נידיים ולוויינים, מחשבים ניידים ומחשבי שולחן, כסאות, שולחנות וריהוט משרדי אחד ועוד. המגוון האדיר והגמישות שלוחות השכרת ציוד אלו מציעים - הופכים רכש ותחזוקה שוטפת של ציוד מסוג זה למיותר. בעלות שולית חד פעמית וללא עלויות שוטפות, יכול בעל העסק לנהל פרויקט באופן חסכוני ומושכל ולבקר את ההוצאות שלו באופן יעיל ונכון יותר.

למעשה, לוחות המודעות להשכרה מציעים סוגים שונים של דרכים לשכירת ציוד - החל מהשכרה חד פעמית, דרך השכרה ארוכת טווח ועד רכישה והחלפה בציוד חדש יותר עם התכלות הציוד הקיים. כמו כן, במקרים רבים הלוחות מאפשרים פרסום של מודעות חינם לעסקים קטנים או אנשים פרטיים שמצאו עצמם עם ציוד מיותר במחסן וכך מרוויחים שני הצדדים: המשכיר - כי מצא דרך לכסות את עלות אחזקת הציוד והשוכר כי עלות ההשכרה יורדת פלאים כאשר לא מדובר בחברת השכרת ציוד מקצועית!

עם זאת, לוחות ההשכרה גם מציגים אינדקס פרסום לעסקים המתמחים בתחום ההשכרה של ציוד לאירועים ולעסקים ובכך משלימים את החוסר הקיים, באופן מובנה, בשוק ההשכרות מטעם עסקים קטנים ואנשים פרטיים. חברות השכרת הציוד מחזיקות מלאי קיים וזמין תמיד וגם אם העלות שלהן גבוהה יותר, הרי היא מבטיחה שבעל עסק המחפש ציוד מסויים להשכרה ברשת תמיד ימצא אותו.

כמו כן והיות וקיימת לעסקי ההשכרה הללו תחרות עזה, יש להם נטייה להציע מחירים נמוכים בכול מקרה ומכאן הרווח של בעל העסק מובטח. כיום גם קיימים ברשת פורומים שונים היכולים להציע לכם חלופות ובהם תוכלו לבקש ייעוץ וסיוע בתחום זה של השכרת ציוד (בקרו באתר פורום השכרת ציוד ללמוד עוד).

לסיכום, לפני שאתם מגדירים תוכנית עסקית לעסק בהקמה או מקבלים החלטה לגבי רכש של ציוד לעסק קיים (גם אם להרחבתו) - בצעו חיפוש ברשת בלוחות השכרת ציוד ובחנו את החלופות העומדות לרשותכם ואת הכלכליות של רכש ואחזקת ציוד חדש, אל מול השכרה חד ורב פעמית של הציוד הנדרש.