אתם כאן: עמוד הבית מאמרים איך ישפיע שינוי מדיניות גוגל על מסע הפרסום?

איך ישפיע שינוי מדיניות גוגל על מסע הפרסום?

ניהול סיכוניםאז איך ישפיע שינוי מדיניות גוגל, בנוגע להצעת מודעות פרסום ממומן (PPC ADWords) שהושקו בימים האחרונים על מסעות הפרסום?

ראשית, כבעלי עסקים קטנים או יועצים ומנהלי מסעות פרסום - חשוב שלא להגיב באופן מיידי ולבצע ניהול סיכונים מושכל המתבסס על בחינת עומק של השפעת השינוי על המרחב בו אתם פועלים ולא בהסתמך על תופעת עדר שצפוי כי תאפיין את הימים הקרובים.

שינויים במדדי הביצוע

צפוי כי מדדי הביצוע של מסעות הפרסום יפגעו וזאת לשלילה.

סביר כי כתוצאה מהצגת עד 4 מודעות בראש תוצאות החיפוש וכן עד 2 מודעות בתחתית התוצאות וכאמור הסרת המודעות מהתצוגה הצידית (שמאל, בתוצאות חיפוש בעברית ובצד ימין בתוצאות חיפוש באנגלית) צפויים שינויים בתמחור, בחשיפה ובהתאם לכך בעלויות הכוללות של מסע הפרסום וזאת כנראה שלא לחיוב.

ההסבר לכך פשוט - באופן טבעי, פחות מודעות מניבות פחות חשיפה ומכאן עליה במחיר ובהנתן בתקציב נתון זה יניב פחות המרות לפעולה. כל זאת, בהתאם להתנהגות "העדר" האופיינית בתגובה לשינוי והצפויה מרוב הפרסומאים\מפרסמים שיציגו לחץ כתוצאה מירידה במדדי הביצוע (מוצגת בכל פעם מחדש עת מתפרסם שינוי משמעותי דומה).

מדידת השפעה בהתאם למרחב הפעילות

היות והשינוי הושק רק בימים אלו, יידרש לפחות חודש ויותר לבחון ולאבחן את ההשפעה על מסעות הפרסום וזאת בהתאם למרחב הפעילות, התחרות ויחסי העלות תועלת שלהם.

לכן, חשוב ומומלץ לא להגיב באופן מיידי וללא שיקול דעת המתבסס על איסוף נתונים וניתוחם. במיוחד, לא להגרר אחר עדר המפרסמים ברשת שסביר כי כתגובה ראשונית, יעלו תמחורים וימשכו למעלה את עלות הקליק והחשיפה ובהתאם לכך יגרמו לשינויים משמעותיים ביעילות מסע הפרסום שלכם.

קחו אוויר, והקפידו לאסוף נתונים בתקופה הקרובה ולקבל החלטה מושכלת על המשך הפעילות.

עוד מידע

כדי ללמוד עוד שינוי המדינות של גוגל, בקרו בסקירה באתר SearchEngineLand.com.

צריכים סיוע נוסף בניתוח השפעת השינוי על מסע הפרסום שלכם או נוכחות המותג באינטרנט? צרו קשר עם AhoyIT בדוא"ל info [AT] ahoyit.com.


AhoyITעקבו אחרי AhoyIT בגוגל+ או בטוויטר AhoyIT online marketing agency